Autentifică-te pentru acces rapid la cele mai bune oferte. Click aici dacă nu ai cont.

TRADUCĂTOR-SECRETAR, CU LOCUL DE MUNCĂ ÎN CHIȘINĂU Full-time Job

1 month ago Limbi straine / Traducatori Chisinau   373 vizualizări
Detalii despre job

Căutăm colegi noi în echipă

Chiar tu ai putea suplini o poziție vacantă în cadrul întreprinderii noastre. Vrem să-ți dezvolți cunoștințele, talentele și abilitățile profesionale, așa că vei avea:

· training de inițiere la locul de muncă;

· activități de instruire;

· posibilități de creștere în carieră.

Promovăm securitatea și sănătatea în muncă, așa că vei dispune de:

· asistență medicală facultativă;

· asigurare contra accidente;

· asistență medicală de primă necesitate și cu caracter profilactic.

Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.

Vei beneficia de:

· un total de 39 de ore lucrătoare pe săptămână;

· flexibilitate în începerea zilei de muncă în intervalul de la 07:45 până la 08:30;

· program de muncă de 8 ore și 15 minute de luni până joi, cu o oră pentru pauza de masă;

· program de muncă de doar 6 ore, fără pauză de masă, în zilele de vineri.

Ca beneficii suplimentare oferim tichete de masă pentru fiecare zi lucrătoare.

TRADUCĂTOR-SECRETAR, CU LOCUL DE MUNCĂ ÎN CHIȘINĂU

Vei fi responsabil de:

· Realizarea activității de asistent-traducător, efectuarea traducerilor scrise şi verbale (simultane) din română-engleză, engleză-română; rusă-engleza, engleză-rusă;

· Gestionarea agendei Country Managerului;

· Realizarea tuturor activităților solicitate de tip administrativ şi secretariat, inclusiv acordarea suportului necesar în anticamera Country Managerului;

· Dactilografierea, redactarea, repartizarea, arhivarea documentelor, scrisorilor, cererilor, rapoartelor, după caz;

· Preluarea apelurilor de telefon, precum şi organizarea tele şi video conferinţelor;

· Recepţionarea şi înregistrarea solicitărilor de vizită, primirea vizitatorilor şi asigurarea funcției de traducător pentru străini.

Am aprecia următoarele calităţi, aptitudini şi cunoştinţe:

· Studii superioare în domeniu;

· Experiența de muncă în acest domeniu va constitui un avantaj;

· Cunoaşterea limbilor engleză, română şi rusă nivel avansat;

· Cunoștințe bune în utilizarea calculatorului (Microsoft Office);

· Spirit de echipă, verticalitate, organizare, punctualitate, responsabilitate, atitudine cooperarantă, receptivitate, confidenţialitate.

Descrierea Companiei
Î.C.S. „Premier Energy Distribution” S.A. este cel mai mare operator privat al sistemului național de distribuție a energiei electrice din Republica Moldova. Întreprinderea deservește o arie de circa 70% din teritoriul țării, în 21 din cele 37 de raioane și în municipiul Chișinău, distribuind energie electrică celor peste 900.000 de consumatori din centrul și sudul țării.