Autentifică-te pentru acces rapid la cele mai bune oferte. Click aici dacă nu ai cont.

Specialist arhivare Full-time Job

Actualizat la 27-07-2121     Personal de birou   Chisinau     49 vizualizări
Detalii despre job

Funcția: specialist arhivare - verificarea minuțioasă a setului de documente originale, sortarea și arhivarea documentelor.

Responsabilitatea:

  • Verificarea minuțioasă a setului de documente originale;
  • Sortarea și arhivarea documentelor în cutii, conform regulamentului;
  • Arhivarea electronica a documentelor originale, care au trecut procesul de verificare și scanare;
  • Depersonalizarea fizică a documentelor originale a căror termen legal de păstrare a expirat;
  • Depersonalizarea electronică a documentelor originale a căror termen legal de păstrare a expirat.

Cerințe:

  • Experiența pe post similar reprezintă un avantaj;
  • Cunoașterea PC (Word, Excel, E-mail);
  • Persoana activă, responsabilă, ordonată, atentă la detalii, aptitudine de a lucra în echipă.

Compania oferă:

  • Salariu fix + bonusuri;
  • Angajare oficială în companie internațională;
  • Tichete de masă;
  • Colectiv prietenos;
  • Training-uri și instruire.

Cei interesați sunt rugați să trimită CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]
Pentru detalii: 069638007

Descrierea Companiei
Compania HR-Consulting a fost fondată în anul 1995 în temeiul unei simple idei - să susţină companiile în recrutarea profesionista a personalului.Ne străduim să selectăm cei mai potriviți specialiști pentru business-ul clienților noștri, astfel încât aceștia să se încadreze ușor si rapid în cultura companiei și în activitatea desfășurată, pentru a aduce cele mai bune rezultate.Prima care a lansat astfel de servicii în Republica Moldova, HR-Consulting nu s-a limitat doar la Recrutarea de personal, dar a implementat și astfel de servicii precum Leasing-ul de personal, Administrarea dosarelor de personal și Efectuarea studiilor de salarizare, completând în întregime portofoliul de servicii în domeniul resurselor umane.