Autentifică-te pentru acces rapid la cele mai bune oferte. Click aici dacă nu ai cont.

Şef Oficiu Organizare Full-time Job
Vezi toate ofertele de lucru pentru:

Eximbank

Actualizat la 25-02-2121     Top Management   Chisinau     53 vizualizări
Detalii despre job

Beneficiile oferite de către bancă:

Salariu competitiv şi tichete de masă;
Bonus de performanţă în dependenţă de rezultatele obţinute;
Control medical anual din contul angajatorului la o instituţie medicală privată;
Formări şi team building-uri;
Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică si profesionistă;
Diversitate în activităţi, posibilitatea obținerii unei experiențe internaţionale;
Oportunităţi de dezvoltare profesională şi perspective de creştere în carieră.

Responsabilități:

Să implementeze modelul organizatoric și structural, inclusiv definirea funcțiilor, scopurilor și obligațiunilor;
Să asigure dimensionarea structurilor organizatorice ale băncii (atât la nivel de Oficiu Central, cât și de Rețea);
Să definească instrumentele și regulile pentru regulamentele interne și formalizarea proceselor și să gestioneze diseminarea actelor normative interne către toate structurile Băncii;
Să colecteze regulile și liniile directoare de la Grup și să asigure implementarea acestora în cadrul Băncii;
Să definească metodologiile și instrumentele pentru măsurarea performanțelor proceselor;
Să acorde suport subdiviziunilor organizatorice relevante în selectarea și lansarea proiectelor principale;
Să definească și să asigure implementarea metodologiilor de project management,
Să colecteze cerințele de afaceri care implică modificări IT, să propună prioritizarea acestora structurilor relevante, să implice în dezvoltarea acestora structurile IT relevante și să monitorizeze progresul acestora.

Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare economice/tehnice;
Experienţă de minimum 2-3 ani în managementul proiectelor, banking etc.;
Cunoaşterea cadrului legislativ şi de reglementare a activităţii bancare;
Cunoaşterea limbii engleze şi a instrumentelor Microsoft Office – utilizator independent;
Abilităţi dezvoltate în analiza şi sintetizarea datelor;
Capacitatea de a lucra într-un ritm alert, a prioritiza sarcinile şi a raporta rezultatele;
Spirit creativ, cu iniţiativă pronunţată şi forţă de convingere;
Nivel înalt de motivaţie şi dorinţă de implicare în proiecte noi şi complexe.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoţit de o scrisoare de intenţie la e-mail: [email protected]
Vor fi contactaţi doar candidaţii selectaţi.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare E-mail: [email protected]

Descrierea Companiei
Banca a fost fondată în anul 1994, data oficială de constituire a băncii fiind considerată 29 aprilie 1994– ziua obţinerii autorizaţiei (nr. 71) de la Banca Naţională a Moldovei.
La data de 15 mai 2006, odată cu procurarea întregului pachet de acţiuni de către Veneto Banca s.c.p.a., EXIMBANK devine membru al grupului bancar italian Veneto Banca.
La data de 13 martie 2018 Eximbank a devenit oficial parte a Grupului Intesa Sanpaolo, după finalizarea achiziționării a 100% din capitalul social al Eximbank de către Intesa Sanpaolo.
Banca Comercială “EXIMBANK” S.A. reprezintă o bancă comercială universală, oferind servicii de calitate atât pentru segmentul corporativ, care activează în toate ramurile economiei naţionale pe întreg teritoriul ţării, cât şi pentru segmentul retail.
În prezent, pe lângă pachetul tradiţional de servicii bancare (operaţiuni de casă şi de decontare, credite, deschiderea şi deservirea conturilor de depozit, operaţiuni cu hârtii de valoare), banca oferă servicii şi produse bancare de tehnologii înalte, precum operaţiuni cu carduri bancare ("MasterCard Inc." şi "Visa Inc.") şi produse bazate pe tehnologii IP (Internet-banking "EXIMBANK-ONLINE", acces оnline la conturile de card).
Extensiunile teritoriale, care reprezintă o posibilitate excepţională de difuzare a serviciilor şi produselor bancare, oferă posibilităţi de deservire a clienţilor în oraşele Soroca, Bălţi, Orhei, Ungheni, Hînceşti, Comrat şi Cahul.
La momentul actual reţeaua de subdiviziuni a băncii numără 17 sucursale.
 Daca eşti ambiţios, energic şi dornic de a învăţa lucruri noi – WELCOME TO OUR TEAM!

Şef Oficiu Organizare
Adaugă exact numele companie și alte tag-uri
Şef Oficiu Organizare Eximbank