Autentifică-te pentru acces rapid la cele mai bune oferte. Click aici dacă nu ai cont.

Reprezentant achizitii Full-time Job

7 months ago Achiziții Chisinau   0.9K vizualizări
Detalii despre job

Suntem în căutarea unui reprezentant achiziții, pe piața europeană.

Creștem,ne dezvoltăm, devenim mai mulți și mai puternici, de aceea suntem în continuă căutare a colegilor care vorbesc cel puțin o limbă străină.

Cerințe:

— Nivel mediu sau avansat de vorbire/scris al uneia dintre limbile europene(Engleză, Italiană, Franceză, Germană, Spaniolă )

— Abilitățide comunicare și relaționare cu clienții

— Cunoștințe minime de operare PC

Responsabilități de bază:

— Contactarea telefonică a potențialilor furnizori dintr-o bază de date existentă și achiziționarea produselor

— Menținerea unei bune comunicări cu fiecare furnizor în parte

— Negocierea prețurilor de achiziție și procesarea cererilor de cumpărare

Oferim:

— Salariu de la 500$ + bonus

— Pachetsocial complet

— Programde luni până vineri, de la 9.00la 18.00

— Oficiu în centrul orașului

— Training-uri

Trimite CV-ul la adresa [email protected]

Descrierea Companiei
Compania noastră și-a început activitatea la 8 decembrie 2015 cu scopul de a oferi noi oportunități de angajare și dezvoltare pentru tinerii din Republica Moldova. Obiectivul companiei TonerDen este de a satisface cerințele clienților, oferindu-le cel mai bun produs la cel mai competitiv preț de pe piață. Pentru a împlini nevoile grupurilor ţintă, ne bazăm pe calitatea superioară a produselor noastre, pe un service competent, dar mai ales pe relaţia puternică dintre clienți și personal.