Autentifică-te pentru acces rapid la cele mai bune oferte. Click aici dacă nu ai cont.

Operator Call-Center Full-time Job
Vezi toate ofertele de lucru pentru:

Fly One SRL

Actualizat la 11-05-2121     Limbi straine, Traducatori   Chisinau     372 vizualizări
Detalii despre job

Cerințe față de candidat:
- Aptitudii excelente de negociere,comunicare verbala şi scrisă;
- Experiența în comnicarea cu clienți constituie un avantaj;
- Amabilitate;
- Cunoaşterea avansată a calculatorului (Microsoft Office ,Word, Excel, Outlook);
- Nivelul înalt de responsabilitate;
- Spirit de echipă;
- Cunoaşterea avansată a limbilor române, ruse și engleze (obligatoriu).
Responsabilităţi:
- Cunoasterea la nivel avansat Software; MS Windows, Excel, Word, E-mail, Internet;
- Să aibă o atitudine respectuoasă, politicoasă față de consumator/ consumator potențial al SRL FLYONE, în procesul de consultare, deservire și achitare a serviciilor;
- Preluarea apelurilor de la client si procesarea cererilor sau informatiilor parvenite;
- Vînzarea serviciilor FLYONE:
a) Efectuarea rezervărilor conform solicitarilor venite din partea pasagerilor
- Să consulte telefon și/sau direct consumatorului/consumatorului potențial informația completă și veridică în ceea ce privește:
· orarul rutelor,
· tarifele: prețul, condițiile, regulile ți termenul de validatea tarifului;
· datele de contact a reprezentanților ți agenților companiei pe teritoriul RM și peste hotare;
· forma de plată (în numerar sau prin virament);
· documentele necesare pentru emiterea biletelor de avion (pașaport, delegație) și pentru ieșirea din țară(viza, certificatele pentru animale etc., normele pentru bagajul gratis și tarifele pentru excesul de bagaj;
· termenul de valabilitate al rezervării;
· altă informație ce ține de competența agentului;
- Prezentarea informației despre produsele și serviciile oferite de companie,
- Gestionarea situațiilor mai tensionate și găsirea soluțiilor pentru client, ameliorînd situația creată;
- Oferirea răspunsurilor la întrebările/comentariile clienților oferite prin intermediul rețelelor de socializare;
- Identificarea problemelor semnalate de client pentru o corectă diagnosticare a problemei.
- Asigură îndeplinirea întocmai a cerințelor ți procedurilor privind informarea pasagerilor despre cursele planificate sau efectuate de companie în concordanță cu regulamentele companiei și legislația națională și internațională în domeniu;
Oferim:
- Loc de munca stabil si interactiv;
- Contract individual de munca + pachetul social deplin;
- Salariu motivant;
- Creștere profesională;
- Instruire și traininguri în domeniu;
- Oficiu modern, mediu de lucru plăcut și motivant;
Persoanele interesante expediați CV-ul Dvstră la următoarea adresă: [email protected], cu indicarea în tema ”CV Operator Call-Center”.
Persoanele ce corespund tuturor cerințelor vor fi invitate la interviu. E-mail:
[email protected]

Descrierea Companiei
Angajăm:

Operator Call-Center
Adaugă exact numele companie și alte tag-uri
Operator Call Center Fly One SRL