Autentifică-te pentru acces rapid la cele mai bune oferte. Click aici dacă nu ai cont.

Manager oficiu Full-time Job

3 months ago Manageri Chisinau   634 vizualizări
Detalii despre job

DESCRIEREA POSTULUI:

- Administrarea și coordonarea activităților de secretariat din cadrul sediului firmei (office);

- Asigurarea oficiului cu materialile necesare;

- Inițierea actelor contabile primare;

- Cercetările primare de marketing ale pieții imobiliare, etc.;

CERINȚE:

- Studii superioare în domeniul dreptului sau economiei;

- Abilitatea de lucru cu informația primită

- Microsoft Office – utilizator experimentat

- Cunoașterea 1C – constituie un avantaj

- Limba română și engleză - nivel avansat;

- Cunoașterea principiilor protocolare și de comunicare orală și scrisă;

- Abilitatea de a planifica, organiza și coordona eficient activitățile de secretariat;

- Abilități de luare a deciziilor în mod operativ.

Descrierea Companiei
Companie de constructii