Autentifică-te pentru acces rapid la cele mai bune oferte. Click aici dacă nu ai cont.

Asistent relaţii clienţi | recepţionist Full-time Job

7 months ago Personal Birou / Casnic / Serviciu Chisinau   1K vizualizări
Detalii despre job

Competențe profesionale esențiale:

➜ Abilităţi bune de comunicare şi pasiune pentru lucrul cu oamenii

➜ Adaptabilitate și abilitate de a învăța

➜ Responsabilitate şi atenţie la detalii

➜ Fluenţă în limbile română și rusă

Cerinţe obligatorii:

➜ Studii superioare sau medii de specialitate complete

➜ Deși flexibil, programul de muncă la EXCEL va constitui activitatea de bază și un angajament ferm pentru o perioadă de cel puțin 18 luni.

Candidații sunt rugați să expedieze un CV cu foto la adresa de email [email protected] sau [email protected]

Descrierea Companiei
Centru comun de admitere la studiu peste hotare.
Tags: ex: cv,cvmeu.md,angajare.md
angajare receptie oficiu