Login for faster access to the best deals. Click here if you don't have an account.

Asistent pentru administrarea proiectelor și situațiilor de urgență Full-time Job

Limbi straine, Traducatori   Chisinau   78 views Reference: 4w9aA37dvMR
Job Details

Cerințe față de candidat:
- Abilități de cunoaștere a limbilor română, engleză și rusă la nivel avansat (scris și oral)
- Cunoștințe în Microsoft Office
- competențe administrative și organizaționale
- cunoștințe în gestionarea documentelor
- abilități de traducere

Preferabil:
- experiență în poziție similară de cel puțin 2 ani
- experiență de lucru în cadrul unei organizații internaționale

La interviu candidații vor trebui să demonstreze prezența abilităților și cerințelor enumerate mai sus.

Responsabilități:
- administrarea resurselor (crearea documentelor, rapoartelor, evidența lor etc.)
- coordonarea și planificarea deplasărilor și ședințelor legate de proiecte
- Coordonarea și colaborarea cu subdiviziunile Armatei Salvării
- Traduceri la necesitate

Poziția dată este oferită pentru o perioadă de 12 luni.

Company Description
Asistent pentru administrarea proiectelor și situațiilor de urgență