Asistent financiar/Asistentă financiară Full-time Job
Actualizat la 02-03-2121 Servicii Chisinau 410 vizualizăriDetalii despre job
Anunțul complet este disponibil la următorul link http://soros.md/event/2020-10-20
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze dosarele complete până la 04 noiembrie 2020, ora 12.00, la: adresa de e-mail: [email protected] indicând subiectul e-mailului ”DBG_asistent/a financiar/a”.
Tipul contractului: contract individual de muncă cu perioada determinată.
Perioada de angajare: 16 noiembrie 2020 – 31 decembrie 2021 cu posibilitatea extinderii contractului.
Responsabilități:
- Gestionarea financiară a activității Departamentului Buna Guvernare (participarea la procesul de elaborare a bugetelor, efectuarea plăților, evidența obligațiunilor financiare față de parteneri/beneficiari, asigurarea evidenței documentelor financiare, monitorizarea respectării bugetelor aprobate, ajustarea/modificarea bugetelor, pregătirea rapoartelor financiare);
- Înregistrarea documentelor relevante în sistemul de evidență contabilă al Fundației și prelucrarea datelor contabile;
- Oferirea asistenței necesare pentru pregătirea contractelor de prestări servicii sau de grant;
- Acordarea asistenței la procurarea de bunuri și servicii, pregătirea documentelor aferente, inclusiv a contractelor, actelor de recepție, colectarea facturilor etc.;
- Evaluarea bugetelor solicitărilor de finanțare, pregătirea bugetelor pentru ședințele Juriului/Senatului;
- Examinarea solicitărilor de modificare de buget în cadrul proiectelor finanțate de Fundație;
- Verificarea rapoartelor financiare a proiectelor finanțate de Fundație, inclusiv toate documentele contabile primare aferente rapoartelor financiare;
- Oferirea consultanței la efectuarea procurărilor de către beneficiari în cadrul proiectelor implementate cu susținerea Fundației;
- Asigurarea comunicării cu auditorii;
- Colaborarea cu echipa DBG pentru a realiza strategia Fundației.
Cerințe față de candidații eligibili:
- Studii universitare finalizate (licență) în unul din următoarele domenii: finanțe/economie/contabilitate;
- Utilizator PC avansat, cu abilități de cercetare în mediul online, abilități de utilizare a procesoarelor de text și calcul tabelar (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint și Internet);
- Cunoașterea fluentă a limbii române și engleze;
- Gândire analitică, atenție la detalii, capacități de management și responsabilitate;
- Abilități de comunicare interpersonală
- Spirit de inițiativă, abilități organizatorice excelente, abilități de a prioritiza, de a realiza sarcini multiple (multitasking) și de a lucra într-un mediu dinamic;
- Capacități de a lucra cu termene-limite;
- Abilități de a lucra independent și în echipă;
- Atitudine proactivă, receptivă și flexibilă;
- Cel puțin 2 ani de experiență anterioară într-un domeniu similar.
Dosarul pentru concurs va conține:
- CV-ul actualizat, cu indicarea a două persoane de referință. Sunt acceptate CV-uri în limba română sau în limba engleză;
- Scrisoare de intenție, prin care va fi explicat motivul care v-a determinat să aplicați pentru acest post, care sunt competențele și experiența în corespundere cu profilul solicitat, ce așteptări aveți și cum puteți contribui la buna funcționare a Departamentului. Evitați să repetați informația prezentată în CV. Volumul maxim – 500 cuvinte. Sunt acceptate scrisori de intenție în limba română sau în limba engleză.
- În scrisoarea de intenție se vor indica obligatoriu așteptările salariale.
- Copii ale diplomelor de studii
- Alte documente pe care le considerați relevante (de exemplu, certificatele de absolvire a cursurilor de limbă engleză, contabilitate etc)
Descrierea Companiei
Fundaţia Soros-Moldova este o organizaţie neguvernamentală, nonprofit şi apolitică, înfiinţată în anul 1992 de către filantropul George Soros, cu scopul de a promova valorile societăţii deschise în Moldova. Fundaţia contribuie la democratizarea societăţii prin elaborarea şi implementarea unor programe în diverse domenii, precum: mass-media, justiție și drepturile omului, buna guvernare şi sănătate publică.