Autentifică-te pentru acces rapid la cele mai bune oferte. Click aici dacă nu ai cont.

Asisten manager Full-time Job

3 weeks ago Manageri Chisinau   571 vizualizări
Detalii despre job

In vederea deschiderii unui punct de lucru/reprezentanta in orasul Chisinau, Rugnis International SRL, Romania este in cautarea unui Asistent Manager.

Atribuțiile generale pentru postul de asistent manager:

  • asigură legătura dintre persoana cu funcție de conducere și persoane din cadrul organizației sau din afara acesteia;
  • se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte și cereri sosite pe numele persoanei cu funcție de conducere;
  • se ocupă de corespondența (email, fax, poștă ) persoanei cu funcție de conducere și redactează răspunsuri la aceasta (în masura în care este abilitată să facă acest lucru);
  • stabilește agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia și în limita timpului disponibil;
  • se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.);
  • întâmpină (și conduce) persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească;
  • organizează și coordonează întâlniri și conferințe;
  • concepe și redactează documente, prezentări și rapoarte;
  • poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent;
  • primește, înregistrează, scanează documente contabile și le distribuie conform procedurilor interne;
  • păstrează confidențialitatea tuturor datelor la care are acces;
    preluarea atribuțiilor managerului în lipsa acestuia;
  • disponibilitate 24/7/365 pentru sarcinile atribuite de manager;
  • disponibilitatea de a călători ( în special în România si Spania );
  • disponibilitatea de relocare ( temporara sau definitiva );
  • cunoștințe obligatorii de limbă română, rusă și engleză la nivel avansat, atât scris, cât și vorbit. Limba spaniolă, germană sau franceză prezintă avantaj;
  • vechimea pe un post similar prezintă avantaje, dar nu este obligatorie;

Datorită sarcinilor destul de complexe ce necesită capacitate de analiză pentru ocuparea postului de asistent manager, sunt necesare studii superioare.


Competențele și deprinderile solicitate pentru postul de asistent manager sunt următoarele:

  • seriozitate și responsabilitate;
  • integritate morală;
  • abilități și experiență organizatorică;
  • capacitate de planificare și prioritizare;
  • atenție distributivă;
  • abilități dezvoltate de comunicare și de a dezvolta relații interpersonale (în limba maternă, precum și într-o limbă de circulație internațională);
  • motivare și eficiență;
  • capacitate de luare a deciziilor;
  • cunoașterea unei suite software de genul Microsoft Office;
  • aspect plăcut.
Descrierea Companiei
Rugnis International was established in 2018 by a team of enthusiasts with a cumulative experience of over 20 years of activity in various fields: IT, Telecommunications, Security, Marketing, Health and Medicine, Plastics, Recycling, Agriculture, Feed and Energy.
Mission Rugnis International is to create efficiency and value for its customers, in a close partnership, by offering products, services and solutions at a higher level, created through the passion and dedication for advanced technology, innovation and operational excellence.